2022-10-02 10:58:12
    02.10.22
    צבי טסלר

    מנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב הודיעה היום (ראשון) לדירקטוריון ולהנהלת הקופה כי תסיים את כהונתה בסוף השנה הנוכחית. רגב מונתה לתפקידה לפני 4 שנים.

    רגב אמרה כי "השנים האחרונות היו אינטנסיביות, מאתגרות ומלאות עשייה, כשברקע כל זה גם מגיפה עולמית שטרפה את כל הקלפים, לפעמים בכל יום מחדש.

    "מעל הכל, זו הייתה תקופה בה קמתי בכל בוקר בתחושת שליחות ואחריות, כשהמטרה שעמדה לנגד עיניי היא להפוך את מאוחדת לקופת חולים ברמה אחרת, קופה שמובילה בשירות רפואי הנגיש והאיכותי ביותר מבחינת חוויית הלקוח, ובכך אני גאה מאוד.

    "על אף שהוצע לי להמשיך בתפקידי, החלטתי לסיים את כהונתי הנוכחית ולהמשיך הלאה לאתגרים חדשים.
    אני מודה ליו"ר הדירקטוריון איל גבאי, כמו גם לחברי הדירקטוריון, על תמיכתם ועל כך שסייעו לי להוביל את הקופה להישגים האדירים אליה היא הגיעה בשנים האחרונות".

    יו"ר דירקטוריון מאוחדת איל גבאי ציין כי: "סיגל היא מנכ"לית אמיצה שלא מהססת לקבל החלטות שמצעידות קדימה את מאוחדת ואת מערכת הבריאות בכלל. צר לי כי סיגל בחרה שלא להמשיך בתפקידה, אך אני מקבל בהבנה את העובדה שהיא החליטה להמשיך לאתגרים חדשים. אין לי ספק שהיא הותירה את חותמה כאן, גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית, והיא מותירה מאחוריה ארגון חזק עם הנהלה מוכשרת ויציבה, שתמשיך ליישם את האסטרטגיה של הקופה ולהוביל רפואה איכותית ובלתי מתפשרת".